علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

وزیر بهداشت: نگران موج جدید ویروس کرونا هستیم | همکارانم خسته‌اند

  • کد خبر: ۴۱۵۲۶
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
  • ۱
وزیر بهداشت: نگران موج جدید ویروس کرونا هستیم | همکارانم خسته‌اند
سعید نمکی، وزیر بهداشت، گفت: در شرایط همه‌گیری کرونا، عزیزترین افراد در کنار و روبه‌روی ما نشسته‌اند و ممکن است بمب ویروس باشند و ما خبر نداشته باشیم.
به گزارش شهرآرانیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگرانم از اینکه با بی‌توجهی‌ها، شاهد موج جدیدی از بیماری کرونا باشیم؛ همکاران ما هم خسته هستند و ممکن است خیلی از آن‌ها در صحنه خدمت‌رسانی حضور نداشته باشند و نگرانم که همکارانم قربانی بی‌توجهی برخی افراد شوند.
 
 سعید نمکی روز پنجشنبه در نشست کمیته ملی شهید خدمت که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی برگزار شد، افزود: زمانی که برای شهدای خدمت کادر بهداشتی و درمانی به مقام معظم رهبری نامه نوشتم، ایشان با محبت ویژه‌ای که دارند در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ نامه را دادند و اعلام رضایت کردند.

وی ادامه داد: افتخار داشتم که از روز سوم جنگ در مناطق جنگی حضور داشته باشم، اما تفاوت آن زمان با شرایط کنونی این بود که می‌دانستیم دشمن از چه مسیری می‌آید. در شرایط همه‌گیری کرونا، عزیزترین افراد در کنار و روبه‌روی ما نشسته‌اند و ممکن است بمب ویروس باشند و ما خبر نداشته باشیم.

نمکی اظهار کرد: دستورالعمل شهدای خدمت برای کادر بهداشتی و درمانی منطبق بر چهارچوب آیین‌نامه شهدای خدمت باید به‌سرعت و با همکاری بخش‌های مختلف، تهیه و بعد از بررسی و تصویب در این کمیته به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شود.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
اگر نگران هستید مدرسه ها رو غیرحضوری کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->